Blog

♠你是第几个啊♠

About Me

My photo
KlanG, Malaysia
记得多来我的blog,就认识我了啦!

仰望~

仰望~

Followers

♠勿恶作剧♠

♠多美卡歌♠

【照片欣赏!-考试时期】

Friday, May 8, 2009 - - 7 Comments








This entry was posted on 1:09 AM You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comments:

Nick尼克仔 said...

坏儿子
考试还上来
看来你不想有好成绩了。
唉~

LiJi Ng said...

笨儿子,
读书就读书啦,哈哈
还在自拍
不过拍得很漂亮下
还有哦,
我 23/5有回学校,
到时候会买PIZZA给去年的第一组吃
到时候见咯
我现在在BREAK 着,
跑来网咖玩,
哈哈 XD

Jazlene Teh said...

哈哈
夠自戀鳥XD


Louie

Jenna said...

=.=
u very gou li de...
2am still online.

tiing said...

哇..我也是也..
不过没有那么迟..
都不想读了..>.<

Mo-min said...

哈哈~
09训练营的衣服耶··
真是个爱团的人``

Anonymous said...

很够死自恋的咯你~

[芬]

Snow Effect ~

Snow Effect